maandag 12 oktober 2015

Helaas……...

Ik mag niks laten zien

Gisteren een hele leuke workshop over het boek van Marie. Maar het boek komt pas in februari uit. Wij mogen natuurlijk al wel aan de slag maar tot die tijd blijft het een 
"geheim project"


En kijk, Simone (klik) was er ook.

Gezellig


We worstelden ons samen door de materie heen. Tenslotte zijn wij best wel van de kruissteekjes en minder van de bijzondere steekjes die we gisteren leerden.


Ik heb heerlijk stoffen gekeken gisteren en deze leverancier is begonnen met de levering van de stoffenlijn  van


Veronique Raquena, de ontwerpster van de Jules.

Natuurlijk heb ik de rose lijn meegenomen.
Kunnen we ook mooi gebruiken bij de bloemen van de Daisies


Er verdween nog meer moois in mijn kar


Tenslotte moet de kast wel vol



 2 prachtige boeken van Marie waarin alle borduurtechnieken uitgebreid beschreven staan.
verder heel veel patroontjes van merklappen en ander moois.


Kortom, er gaat weer meer geborduurd worden.

Nu gauw aankleden. Isabel en haar mama zijn deze week nog vrij en we gaan Laurens en Valentijn vanmiddag verrassen bij school.

Ze weten niet dat we komen……..

Ik verheug me nu al op hun gezichten

Fijne dag

groetjes

Wietske

12 opmerkingen:

Marguerite zei

Voor mijn portemonnee is het beter dat ik niet bij je om de hoek woon. Hihi...
Maar wat een prachtige stoffen en die boeken en tijdschrift die wil ik wel naast je op tafel hebben liggen...
Veel plezier vandaag.

Annelies zei

Ik heb een aantal boeken van Marie Suarez en ik heb er veel aan !!

KijkDaarIs zei

Wat boeken van Marie Suarez heb ik ook...en wat zijn die mooi...alleen de tijd om te borduren ontbreekt me...ik vind alles zo leuk...misschien moet ik maar eens een planning maken haha..;0)
Ben benieuwd wat jullie gaan maken...
De stoffen zijn mooi..als ik die zie borrelen er alweer ideetjes naar boven....
Fijne dag..en wat zullen de jongens verrast zijn als ze straks uit school komen....
Een goed begin van de week !!!!....geniet er maar lekker van..

miekequilt zei

Borduren en quilten : een leuke combinatie.
Veel plezier vanmiddag.

Ria zei

Dat ziet er allemaal veel belovend uit. Ben benieuwd naar het vervolg.

Wilma Kuin zei

Ziet er allemaal weer erg mooi uit!!
Geniet van je kroost...
:o)

Yvonne zei

Oooo wat een moois allemaal weer....de verlanglijstjes kunnen weer gemaakt worden!

Anoniem zei

Ik dacht dat je een quiltwinkel had? Schoenmaker hou je bij je leest.

Ans.

Hanneke De Vries zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Floor zei

Stoffen uitzoeken.... zucht wat een heerlijk werk heb je toch :-)
Zorgen dat de kasten vol komen.... ook al geen moeite.
Zorgen dat het niet te vol wordt in de kasten.... dat is best een opgave, want er komen natuurlijk steeds nieuwe schitterende stoffen uit. Wat een verleidingen.

Ageeth Dorsman zei

Wat een prachtige nieuwe stofjes, Wietske! Als het stof hier is opgetrokken, kom ik snel echt weer eens naar Den Bosch toe.
Groetjes van Ageeth

Annie Kingma.Bonnema zei

Prachtig allemaal weer, en nu ook borduurwerk.
Ik lees en kijk met veel plezier hier., en ja daar zal het bij blijven.
De afstand is te ver, om even bij je te komen buurten, of een workshop mee doen.
Groetnis Annie