Maar de deur is vandaag gewoon open.
Met nog een nieuwe ventilator er bij vindt Herman het prima om beneden te werken. Eens even kijken hoe lang hij het volhoudt en anders hangt er wel een briefje op de deur om even aan te bellen en we komen naar beneden.
Gisteren zag ik kans om de eerste rij punten van de Dear Jane in elkaar te zetten. Nog 3 punten te gaan en dan kan ik alle randen in elkaar zetten.
En is de letter I bijna klaar
Afgelopen weekend hebben we de quilts weer eens een andere plek gegeven. Wel onder toeziend oog en met hulp van de vader van de meisjes
De deelnemers van de “Homeward Bound” hebben het nieuwe deel ook al weer ontvangen en een enkeling is al weer klaar.
Het wordt echt prachtig
En ook bij anderen wordt er ondanks de hitte gewoon gehandwerkt. Naar aanleiding van de High Tea van vorige week stuurt Hilde dit leuke werkje










