vrijdag 14 juni 2024

En hoe leuk is het toch…..

 

Dat de voorzitter van onze VVE ook schipper is op de Binnendieze.


En aangezien de schipper dit werk vrijwillig doet mag hij een paar keer per jaar een “eigen” groep meenemen.


En dus werden wij uitgenodigd voor een rondvaart XL…..


We kwamen op plekken waar we nog niet eerder geweest waren en het Efteling gehalte was soms duidelijk aanwezig.





We voeren achter onze huizen langs en ook daar waren wij nog niet eerder geweest.


En hoewel je vaak hoort dat er binnen VVE’s een hoop gedoe en trammelant is? Bij ons is dat niet het geval.


Het is een ontzettend fijne groep die in goed overleg de zaken regelt die nodig zijn. Vergaderen doen ze in de winkel en aangezien het voor mij niet echt interessant is om me te verdiepen in de financiën en het onderhoud van dit soms toch wel complexe gebouw waar oud en nieuw door elkaar staan, waar gewoond, gewerkt en gesport wordt, vertrek ik lekker naar boven.


Kan ik me vast even richten op het komende weekend vol zangplezier. Vanavond vertrek ik met een zangvriendin naar Enschede waar we morgen vanaf half 10 gaan repeteren voor een concert dat we morgenavond gaan geven ….
We slapen in een B&B en vriendinnetje heeft alles geregeld …….
Ik ben morgen dus niet in de winkel en is Herman dan alleen? Nee hoor. Patricia komt hem morgen helpen. En dat is superlief van haar.

We zijn dus vandaag en morgen gewoon geopend tussen 10.00 en 16.00 uur


Fijn weekend

Groetjes

Wietske