zaterdag 6 mei 2023

Lieve Anna......


 Een jaar of 6 geleden lanceerde Susan Smith het patroon: "A rowdy flat library quilt" en zowel mijn zusje als ik waren het er gelijk over eens: die gaan we maken en vol goede moed maakten we er een start mee.

Maar zoals wel vaker ging ons enthousiasme er een beetje van af, we vonden het toch wel een heel gepriegel met al die kleine stukjes en het belandde bij ons beiden in de kast.

Tot dat mijn zusje afgelopen jaar juni heel ernstig ziek werd. We wisten dat ze niet meer beter werd en toen vond ik het tijd worden om de "Rowdy flat" af te maken. Een flinke uitdaging waarbij ik mijn gedachten kon verzetten gedurende deze verdrietige maanden.

13 februari overleed Annewike en juist in deze tijd rondde ik de top af. Toeval?

En nu? 

Hij is werkelijk prachtig gequilt door Marina en gisteren hebben we hem opgehangen in de winkel.


Een behoorlijke klus waar de grote ladder bij aan te pas moest komen.


Ik ben er zo blij mee, maar wat is het jammer dat we dit niet meer samen hebben gedaan.


Ik heb hem opgedragen aan mijn lieve zusje.


Dit gedichtje vond ik een poos geleden en ik vind het toepasselijk in deze periode.





Groetjes

Wietske