dinsdag 7 december 2021

Soms moet het even anders

 Een getob is het af en toe. Uren kun je je hoofd er over breken en de begeleiding op "That quilt" helpt ook al niet echt.

Wat een lastige punt. 

Uiteindelijk besluit ik om de lijnen maar gewoon door te trekken.


En als ik het figuur dan overtrek op H250 ziet het er ineens heel makkelijk en overzichtelijk uit. Dat geeft moed om hem in elkaar te zetten. 



Ik ben tevreden met het resultaat.


Voor deze week ben ik weer klaar met de opdracht en ga ik verder met het afmaken van rij D. Nog één blokje en ook deze kan in elkaar gezet worden. Volgens mij ben ik nu toch echt wel op de helft.


Gistermiddag de laatste les voor de beginners. Helaas nog maar met z'n tweetjes i.v.m. ziekte maar we hebben afgesproken om gewoon door te gaan en het af te maken.


Mooi resultaat met Tilda en grungestoffen. De dames maken het thuis verder af. Alles is uitgelegd en nu nog even de laatste eindjes aan elkaar.....


Wij mochten zondagmiddag even binnen kijken bij Isabel en Suze. 

Er werd stevig op het raam geklopt, juist toen opa een parkeerkaartje onder het raam van de auto deed. Jammer dat Piet zo hard weg holde. Isabel was net te laat....

Opa ook trouwens.

 Heerlijk genieten, net als vroeger. Een paar mooie cadeau's en nog wat nuttige zaken.


Suze is helemaal weg van haar paraplu en samen zongen we: onder moeders paraplu.
Het was een heerlijke middag.


Gisteren kwam er een lieve verrassing via de post. Uiteraard hebben we een prominente  plek gezocht in de kerstboom. Weer iets moois voor onze verzameling voor de komende jaren.


Morgen en vrijdag zijn we open van 10.00 tot 16.00 uur. Wellicht ten overvloede maar zaterdag zijn we gesloten.

Fijne dag

groetjes

Wietske