vrijdag 19 november 2021

keuzestress.....

 Een eigen winkel is leuk. 

Je kunt altijd weer nieuwe keuzes maken. Maar het is soms ook best lastig.

Neem nou de Mrs. Billings. Een grote quilt met heel veel werk.

Gebruik je de felle kleurtjes


Of houd je het rustig? hoe vaak begin ik dan niet weer opnieuw omdat ik het andere dan toch weer mooier vind.


Ik heb mijn keus gemaakt. 

Deze kleuren passen precies bij onze slaapkamer en stel je voor dat ik hem af krijg...... ooit......

De patronen zijn onderweg, het duurt maar en het duurt maar. Als we goed geïnformeerd zijn liggen ze nu bij de douane in Den Haag. Australië zat op slot en daar bleven ze 7 weken op de luchthaven liggen.

We hebben iedereen geïnformeerd dat het wat langer gaat duren, dus nog heel even geduld.


De Dear Jane: 

Ik zit er helemaal in en het is ontzettend leuk om er weer mee door te gaan.


eerst de blokjes afgemaakt die er nog lagen van ooit


nieuwe kleurtjes die er prima bij passen


En ik heb me weer aangemeld bij de FB groep van de Dear Jane


Erg leuk om samen met een grote groep aan dezelfde blokjes te werken. Iedere week krijgen we een paar blokjes "als huiswerk" op. Fernande uit België organiseert dit en het is zo leuk om steeds maar de resultaten te zien.

Meld je aan als je dat nog niet eerder deed en geniet van deze "stok achter de deur" ......  Zonder verplichting overigens.


In januari beginnen we met een groepje bij ons in de winkel. We zitten voor nu even vol maar meld je als je zin hebt, dan regelen we iets.


Vandaag en morgen zijn we gewoon open zolang de overheid ons geen signaal geeft om de winkel te sluiten.  Lessen en workshops gaan gewoon op een veilige manier door.

Fijn weekend allemaal

groetjes

Wietske