vrijdag 1 januari 2021

net weer thuis

 Rondje stad.....


Om 2 uur vanmiddag. Totale stilte. 
Genieten van het koude droge weer en mooie plekjes.


Eindelijk eens gewoon over de markt lopen in plaats van steeds maar weer mensen te moeten ontwijken.


Het zal gisteravond en vannacht ongetwijfeld anders geweest zijn. Wij hebben er niet veel van mee gekregen gelukkig.

We hoefden voor het eerst in 18 jaar vanmorgen ook eens niet de straat te vegen, want hier bleef het rustig.


Ik heb mijn borduurwerk opgepakt. Toen ik er aan begon schrok ik een beetje van de felle kleurtjes want dit was het voorbeeld wat ik had.


Maar dan komt er zomaar een mooie foto binnen in mijn mail van een lieve lezeres die zegt dat zij de 4 jaargetijden ook in haar kamer heeft hangen.

En dan zie ik het kleurverschil en begrijp ik dat ik echt de juiste kleuren heb.


Wij wensen jullie alle goeds voor het nieuwe jaar, en hopen jullie binnenkort weer gewoon te kunnen ontmoeten in onze winkel.


Voorlopig zal het nog wel even in deze out-fit zijn, maar ik hoop dat ook dit gauw tot het verleden behoort.


groetjes

Wietske