dinsdag 8 september 2020

vakantiedagje

 Onverwachts een dagje weg en ik hoefde alleen maar quiltspullen mee te nemen. Ik kon zomaar in de auto stappen......

Ergens in de buurt van Zwolle met gelijkgestemden die ook van handwerken houden.


Anke had haar "Jules" bij zich. Haar allereerste quilt van jaren geleden. De kleurkeus? Mmmm ze zou het nu heel anders gedaan hebben.
Maar hij is mooi geworden en ze is er trots op.


Ook in het huisje zaten we Corona-proof. We hadden wel meer vriendinnen mee willen nemen maar we houden ons aan de regels.....


En tussen de buien door deden we niets anders dan stoelen drogen en weer naar buiten gaan.


Mandy, Anke en ik hebben een flinke wandeling gemaakt, terwijl Inge in haar eentje genoot van de Tour


En oh heerlijk, met een warm vest aan was er tijd genoeg voor een power-nap


Mandy is druk met de "Folk Flower" van Anna Maria Horner


Inge met "Golden days" van Jen Kingwell


Volgens mij hoort deze ook bij Mandy


Anke heeft al heel wat harten van "Does Lief", ontwerp van Mandy, af


En ik houd me bezig met wollen bloemen op de "Round the Garden"


Het was een heerlijke dag, we hebben genoten. Het smaakt naar meer.

Mandy en Inge blijven nog een paar dagen, wij zijn al weer thuis.

Morgen om 10 uur is de winkel weer open en is er een Bee.


Fijne dag

groetjes

Wietske