donderdag 6 februari 2020

De baby......

Tja.......

We bewegen maar zo'n beetje mee met wat ze wil als ze bij ons speelt.

Tenslotte moet het bij opa en oma een feest zijn, maar deze oma wordt wat minder blij als de mappen met patronen onderin de kast het allermooiste speelgoed is.

Eigenlijk weet ik niet of het nou om de mappen gaat of om het kastje.

In ieder geval hebben we de boel omgegooid gisteravond,

 heb ik weer de grote slaapkamer 


 verhuist Suze naar de tussenkamer en richten we de onderste planken in voor de beide meisjes.

En stel ik mijn patronen veilig.


Suze zal er blij mee zijn, lekker rommelen op ooghoogte.


Ik trouwens ook, al kostte het me wel uren werk om alles weer opgeruimd en overzichtelijk te krijgen. Als je eenmaal begint....

Maar oké, hierbij is de voorjaarsschoonmaak ook weer gedaan, en gelukkig was alles al rose dus de verfkwast bleef dit keer in de berging.


Het was als vanouds weer heerlijk druk bij de Bee. 
Superleuk om iedereen weer te zien.


En daarom vroeg een enkeling zich wel af of we elkaar zonder bescherming in deze drukte konden ontmoeten.


Marina was er om de quilt "Sweet Hearts" te brengen die ze de afgelopen weken onder handen had.

Hij is werkelijk prachtig geworden. 
Binnenkort wordt hij opgehaald door de eigenaresse.


Ze hoeft niet stil te zitten, onze Marina, want velen doen een beroep op haar en reserveren alvast een plekje.

Ook Maria heeft haar top af en vertrouwt het doorquilten aan Marina toe.


Evelyn heeft deze quilt voor een kleindochter gemaakt


en ze is begonnen met de diamantjes


lieve plaatjes waar ze al een poos voor aan het sparen was.


Ook heel mooi deze "sparkling pieces" van Mandy.
Ieder diamantje krijgt een borduurtje met prachtig glansgaren.
Heel chique.


Morgen en zaterdag gaan we om 10 uur  weer open. 

Morgen nog 1 dagje mooi weer, daarna wordt het echt herfst begreep ik.
Wij hebben maar alvast wat voorjaar in huis gehaald.


Fijn weekend alvast, bereid je voor op de storm met windkracht 9 à 10.

Groetjes

Wietske