dinsdag 28 januari 2020

Kleintjes.....

Ineens had ik er weer zin in gisteren.
Een paar Dear Jane blokjes toevoegen aan mijn verzameling.


Ik had ook even gewacht op de nieuwste Tilda stoffen, die zo goed passen


bij de rest. 

Een koffer vol al en binnenkort ga ik beginnen met banen aan elkaar zetten.


De punten schieten ook al aardig op. 
Ik volg zo'n beetje de FB groep, al lukt dat soms niet helemaal.

Maar het is heerlijk om te doen.


Over kleintjes gesproken:
Suze heeft haar eerste schoentjes gekregen. 
Bijna 10 maanden is ze, en ze zet voorzichtig haar eerste stapjes. 

Het is een vlotte tante die van veel uitdaging houdt.


Haar schoenendoos is zondag omgetoverd tot pizzahut. 
Goed voor uren speelplezier voor Isabel.


Koen van net 4 was gisteren verbaasd toen zijn  moeder hem naar school bracht.

"mama, waarom hangt er wasgoed aan de kerk"?


In Maastricht hebben ze na lang zoeken hun droomhuis gevonden. 

De komende 3 maanden zal er stevig verbouwd worden.
Binnenkort maar eens even gaan kijken. .......

Gelukkig is er een goeie aannemer zodat het werk vlot verloopt.


Morgen om 10 uur gaat de winkel weer open, nog even een weekje zonder Bee.

Morgenmiddag begint Anke aan een nieuwe frisse applicatiecursus.

En alweer kwamen er gisteren prachtige stoffen binnen: 

Kaffe Fasset dit keer. De allernieuwste, en morgen liggen ze gesneden klaar.

Het doet toch echt al een beetje voorjaarsachtig aan.


Nog even een blik op de quiltmachine van Marina:

Ongelooflijk wat wordt het mooi.


"De Sweet Hearts"

Een heel knap staaltje quiltwerk!!!!


Fijne dag

groetjes

Wietske