dinsdag 10 december 2019

Dat kan natuurlijk ook.......

De winter breekt aan en dus zijn er weer veel griepkindjes. 

Ook bij ons is het raak. Het ene na het andere kind voelt zich niet lekker en moet een dagje of twee, drie thuisblijven.

Gisteren en vandaag is Koen aan de beurt en aangezien zijn moeder vandaag eigenlijk moet werken en Koen net in de modus zit om veel aandacht te willen hebben wordt de zandloper ingezet.
Zodra het zand er weer door is krijgt  hij een poosje de broodnodige aandacht.


Daartussendoor moet er echt gewerkt worden en moet hij zich zelf vermaken.
Valt nog niet mee voor een 4 jarige. Maar volgens mijn kind werkt het wel

Voor even.......

Vanavond nog maar een paar uurtjes door als de kinderen slapen.


Er waren meer niet lekker afgelopen zondag, maar we besloten om het Sinterklaasfeest toch door te laten gaan en zo werd de kamer baby-en kind proof gemaakt.


En totdat iedereen zover was, werd Suze beziggehouden met een aflevering "levende baby-tv"

Poes liet het allemaal gewillig toe.


Sint had de cadeau's in de winkel verstopt


en na een behoorlijke zoektocht werden de zakken gevonden en uitgepakt.


Ondanks de diverse zieken was het toch erg gezellig.
Vandaag vermaakt Suze zich weer bij ons


en ook Isabel werd mee naar binnen geschoven want ook zij heeft koorts en oorpijn.


Ik vecht er al een paar weken tegen, wilde niet toegeven aan ziek-zijn, maar gistermorgen kon ik gelukkig al om 9 uur bij de huisarts terecht.


Langzamerhand knap ik een beetje op. 

Ik heb een ruime ervaring met oorontsteking maar dit keer is het wel heel heftig.

Nu maar hopen dat ik de komende dagen toch een beetje in de winkel kan zijn.

Uitzieken is nu even heel belangrijk......

Morgen om 10 uur is er weer koffie, thee en iets lekkers.

Gelukkig mankeert Herman niks, hij gaat onverstoorbaar door.


Fijne avond

groetjes

Wietske