dinsdag 22 oktober 2019

Na het weekend......

Is het weer even vroeg wakker worden.

Dinsdag-Oppasdag

En terwijl Herman onze rose prinses ophaalt


Zorg ik er voor dat alles klaar staat zodat het haar aan niets ontbreekt.


Gisteren een mooi persoonlijk label gemaakt voor de quilt van Fedde.
Nu nog even in de wasmachine en de droger en hij kan naar Gouda.

Rood is prachtig maar ik zal er extra kleurdoekjes bij doen.


Ik was al haast weer vergeten welke dekens ik gemaakt heb voor
Valentijn


En voor Laurens. 

Maar in de loop van de dag kreeg ik de foto's binnen en was ik weer op de hoogte.
Van Isabel weet ik het wel, daar kom ik natuurlijk het meest.

Zij heeft eentje met veel rose en wit naar een patroon van Jen Kingwell.

Nu weer door met nieuwe quilts voor Pepijn en Koen, en het valt me nooit mee om er geschikte stoffen en een geschikt patroon voor te vinden.

Maar we komen er wel uit.......


Voor Suze weet ik het al. De kersenmuisjes gaan als een speer.
Gisteren weer een nieuw blok voorbereid


Hopen dat er vandaag toch nog wat steekjes gezet kunnen worden.

Ik had het beloofd: 
ieder kleinkind een deken voor zijn of haar tiende verjaardag.....

Ik denk dat ik het ga halen.


Vandaag weer een nieuwe mijlpaal: 
Koen is bijna 4 jaar en hij gaat vanaf nu op dinsdagmorgen wennen in groep 1.

Leuk, maar ook spannend. Zeker voor zijn mama.

Met een oudste van 12 op de middelbare en een jongste van nog geen 4 heeft ze heel wat jaren kindjes thuis gehad.

Beetje wennen dus ook voor haar. 

Maar Koen is er echt aan toe, dus het komt goed.


Ik geef nu alvast door dat wij volgende week 

vrijdag, 1 november 

naar het Noorden gaan voor een familiebijeenkomst en we hebben besloten om die dag 

de winkel dicht te doen.


Morgen om 10 uur staat er koffie en thee klaar en zijn jullie weer welkom in de winkel.

Fijne dag

groetjes

Wietske