donderdag 4 april 2019

genieten.....

van mooie maaksels

Els maakte deze prachtige ster. Ook zij volgde de les van Betty een poosje geleden.


enig overleg over de afwerking is noodzakelijk, ze twijfelt over haar kleurkeuze.

Heerlijk als je dan met gelijkgestemden aan tafel zit.


een paar "Stonefieldsdeelnemers" maakt de blokken "quilt as you go" aan elkaar.


leuk om te zien


hoe mooi het wordt


hoe anders wordt het toch in deze kleurtjes


Mandy heeft zich ook aangemeld voor de ontmoeting met Susan volgende maand. Haar Top zit in elkaar en ze neemt hem mee.
Ze heeft keihard gewerkt om hem op tijd af te krijgen.

Ik denk dat Susan erg verrast is over het resultaat.

Ik begin me zo langzamerhand enorm te verheugen op de komst van Susan.


Kleine stukjes worden zichtbaar van de quilt die ze hier bij ons gaat maken met 2 verschillende groepen.......


Ook wij zijn in de ban van de hexjes


 met alleen grungestoffen 


en ook ik vind het af en toe een heerlijk werkje


Morgen en overmorgen zijn we weer open.

Overmorgen de laatste 2 daagse masterclass van Wilma en ook deze beide dagen zitten vol.


heb je zin om ook eens kennis te maken met de techniek :

patchen met H250?

Meld je dan aan voor zaterdag 11 mei. 

vanaf 12.30 kun je bij ons terecht en dan help ik je er mee.
Voor 20 euro krijg je het patroontje, de H250 en een compleet stofpakketje.


Alvast deze mededeling:

Op zaterdag 27 april gaan wij ook genieten van deze feestelijke koningsdag



Fijne dag

en

groetjes

Wietske