dinsdag 26 maart 2019

Nieuw en toch zo vertrouwd

Gek hoor als je weer rondloopt in je eigen huis.

Ruim een half jaar woonden we in het appartement boven ons, zodat we zo weinig mogelijk last van lawaai en troep hadden en zodat de verbouwing in alle rust uitgevoerd kon worden en er geen overhaaste beslissingen genomen werden.

We lopen nog wat onwennig rond, moeten soms even zoeken, maar het voelt al gauw weer vertrouwd en oh wat zijn we blij dat we deze gigantische verbouwing doorgevoerd hebben.

Er is veel veranderd in alle kamers. 

We hadden alle tijd om betere en slimmere indelingen te maken.
Mijn eigen kamer met een behoorlijke hoeveelheid aan kastruimte


met 2 bureau's en een overdaad aan rose.


Grote kasten zijn weggedaan zodat er ruimte ontstaat voor een heerlijke kinderkamer


En ook het dakterras heeft een ware metamorfose ondergaan. 

De nieuwe vloer lijkt van hout maar in werkelijkheid is het een keiharde keramiek-vloer.
Slijtvast, niet onderhevig aan regen en hitte.

We zetten het zeker niet meer zo vol met planten.
Het geloop op en af de trap willen we toch wat beperken.


We zijn echt blij dat alles geworden is zoals we graag wilden. Alles opgeknapt en geschilderd en dus schoon.....
Dat voelt heerlijk.

Het is even wennen in mijn nieuwe kamer.
 Ik heb ineens weer zin in Jane en maak de blokjes af die er nog lagen van maanden geleden.


Het smaakt naar meer en voorlopig richt ik me hier even weer op.
Heerlijk het gepuzzel.


Morgen om 10 uur gaan we weer open. 

We hebben helemaal zin in het winkelgebeuren en gaan er weer van genieten.

Om 10 uur staat er koffie en thee klaar.

groetjes

Wietske