dinsdag 4 december 2018

voor het eerst.......

de eerste rand van de Stonefields af:

het kostte me enkele weken

Wat een lengte

Maar wat is het leuk om te doen


gauw door met de volgende


Marina:

Ze is handig op de machine, ontwerpt zelf patronen en geeft bij ons de leukste lessen.

De Gossip doorquilten was de eerste echte opdracht voor onze winkel en wat is hij mooi geworden.
Lepeltjes, kopjes en schotels, alles zit er in.

 Ze heeft thuis een prachtige machine in haar eigen nieuwe kamer en ze wil graag meer opdrachten.

Vanaf nu kun je dus bij ons je top inleveren en als je in onze winkel hobs en/of een achterkant uitzoekt, zorgen wij ervoor dat je top bij Marina komt en als quilt weer bij je terug komt.


Voor het eerst heb ik vandaag na een half jaar weer auto gereden.

Met een rechtervoet die veel gebruikt wordt tijdens het rijden duurt het lang voordat de kracht er weer in zit om veilig de weg op te gaan.

Nu durfde ik weer en heb ik het laatste stukje vrijheid terug.


Het eerste cadeautje voor de nieuwe baby die onderweg is.

Isabel is dolgelukkig en kan haast niet wachten.
Ze zal toch nog een paar maandjes geduld moeten hebben.


Aan Sinterklaas doen we dit jaar niet. 

Vorig jaar hebben we het uitbundig gevierd met Sint en Pieten, dit jaar zien we elkaar met kerst.

Een leuke quote vond ik weer op FB.


Fijne avond nog. 

Morgen gaan we om 10 uur weer open.

groetjes

Wietske