zondag 8 juli 2018

Nooit geweten.....

Dat de dagen ook voorbij gaan terwijl je echt niks doet.

Oké, beetje TV kijken, beetje lezen, 


soms visite

lieve kaartjes


een keertje de stad in, maar dat was nog niet zo'n succes


en geen zin om te handwerken.
Dit is geheel nieuw voor mij....

alleen maar simpele bloemetjes


het liefst ook met kartonnetjes net als de hexagons.

Lekker makkelijk, zijn ze gelijk mooi afgewerkt.


Mijn uitjes zijn de dagen wanneer de winkel open is.
Lekker naar beneden de gezelligheid zoeken.


 gistermiddag de mooie blokken

  
van de beginners bewonderd


Ze schieten op met de lessen, hebben er lol in en willen straks ook allemaal gaan appliceren


 in september begint er weer een groep op vrijdagmiddag, ook met Patricia.


De nieuwe Quiltmania is weer binnen


Evenals nr. 102. 

Die hadden we extra gevraagd omdat de Stardust daar in staat


Ik heb al zo'n 10 blokken af en het is superleuk om te doen.
Mocht je hem willen maken?

Je kunt de Quiltmania bij ons kopen.


 En omdat er de komende week veel boeken afgeprijsd zijn,


verkopen we alle stoffen ook nog een week met 

10%

korting!!!!!


Voor het Zuiden breekt de vakantie aan.

Fedde en Pepijn moeten nog een weekje en Pepijn, bijna 4 jaar mag alvast gaan oefenen
in groep 1

Wat heeft hij hier lang op moeten wachten en wat is hij er aan toe om de volgende stap te zetten.


Alleen onze Koen nog, die gaat nog naar de crèche.

In Maastricht zijn ze al wel in de vakantiestemming....



En Isabel is nu ook vrij, zij komt vast nog wel eens een middagje spelen.



Drie dagen vrij zijn we en de komende dagen mag ik voorzichtig gaan belasten. Dat zal nog een hele spanning geven hoor.

"Belasten op geleide van de pijn" staat er zo mooi in de brief......

Mmmmm, we zullen zien.

Nog 2 weken gips. 

Ik kijk er naar uit dat het er af mag.

Ik kan niet wachten......


Dan wordt het nog een heel aantal weken de walker. Een hele verlichting denk ik, want die mag 
's - nachts tenminste uit.

Fijn weekend allemaal

groetjes

Wietske