zaterdag 17 februari 2018

De laatste les

van 3 dagen appliceren

aan de hand van deze huisjes viel er ontzettend veel te leren


Liepen er 3 deelnemers tegen van alles aan, maar eentje liep voorop.

Bijna klaar, maar wel op haar eigen manier

en daar was ze soms niet helemaal tevreden over.


Maar daar zijn de lessen dan ook voor, en er werd hard gewerkt.
Helaas een paar zieken dus dit keer een klein groepje.


alles kwam aan bod, veel vragen werden beantwoord.


"Och Wietske, doe jij deze kleine stukjes voor mij? 
Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar het lukt me maar niet"


"Ja hoor, kom maar, ik help je wel"


Hè hè dat zit er op, gelukkig.

We gaan weer nieuwe lessen geven, er is behoefte aan.


Onder Projecten vind je alle info. De data staan ook al gepland:

19 mei, 2 juni en 16 juni.

In april beginnen we ook met de eerste blokken van de "Celebration Sampler" van 
"French General"


De eerste bijeenkomst staat gepland voor 13 april.


Ik maak de blokken in het voren zodat we er samen mee aan de slag kunnen.
heb je zin om mee te doen? 

Kijk dan onder Projecten voor alle info en meld je aan.


Heerlijk met kant en klare mallen en goeie begeleiding.


We gaan weekend vieren en genieten van de prachtige foto's die binnendruppelen van de fotograaf



Fijn weekend

groetjes

Wietske