vrijdag 8 december 2017

Zoek de verschillen......

"Happy Days"

Patroon van Sarah Fielke

Het boek


Mijn versie



Ik ben er nog niet, maar hier ben ik al zo blij mee.....


Wil je hem zien? 

Kom dan woensdag naar Den Bosch toe. Lijkt me vooral leuk voor de deelnemers die er mee bezig zijn.

Kun je woensdagmiddag gelijk je pakketje stof meenemen.

Volgend jaar gaan we hem herhalen met soortgelijke stoffen. 

De zwarte stof met wit stipje zijn in bestelling.


Woensdagmorgen is er een Bee en vanmiddag fietste ik langs de Parade en zag dat de Boom van Joris er al weer staat. We vinden het een goede gewoonte om er heen te lopen en om daarna even naar de Sint Jan te gaan.

Voel je vrij om tegen elven met ons mee te lopen, aanmelden hoeft niet.
Als je geen zin hebt, blijf je gewoon lekker binnen, we zorgen voor chocolademelk met iets kerstigs.


Morgen (zaterdag)  is de winkel gewoon open van 10.00 tot 16.00 uur.

Herman en ik gaan de komende dagen in de rust en stilte genieten van alles wat er te beleven valt in en rondom de Kathedraal  van Canterbury.

Er zullen dus ook geen mails beantwoord worden.

Fijn weekend

groetjes

Wietske