zaterdag 22 juli 2017

De afgelopen dagen......

Zag ik veel moois voorbij komen.

Weer een cursist die de beginnerscursus heeft gevolgd en de sampler helemaal af heeft.

Ze is er hartstikke blij mee. Het smaakt naar meer.....
Nu een sprei op een 2 persoons bed.

Kijk daar houden we van.


Het eerste complete pakket is er uit


en aan de ontvanger hebben we voorlopig geen kind meer.


De ragtime quilt van Anke vordert. 
Ook zij maakt een groot exemplaar, dus het kost even een dagje meer aan tijd.


Wies maakt de lichte versie van de "Happy Days" van Sarah Fielke 


en hij wordt schitterend


Ik heb weer 2 nieuwe blokjes geproduceerd van de Dear Jane


en ben ik begonnen om mijn dansmarietjes vast te zetten.
Lekker, zo onder het TV kijken.


Marijke stuurt een foto van werkelijk iets prachtigs


schitterend detail


En oh wat stom. Ik heb het boek gewoon in huis, mij nog nooit verdiept in de inhoud.
Een openbaring is het verhaal.

Daar moet ik iets mee.

Jane Austen, Jane Stickle, Linda Franz en Brenda Papadakis

Heel bijzonder


En net als bij de Dear Jane zitten ook hier makkelijke blokjes in.


Maar als ik de blokjes van Jane tot een goed einde breng.....

Ik begin zo ontzettend veel lol te krijgen in dit gepriegel

Alles met H250


Heerlijk, dit is mijn uitzicht


Ik ga genieten, de komende tijd. 
Even geen social media, even gewoon niks. 

Nog 2 weekjes de winkel  open met veel aanbiedingen.
Afgeprijsde stoffen, patronen en boeken, ontzettend veel voor minder geld.

2 weken lang kunnen jullie gaan genieten van Den Bosch en de winkel. Daarna gaan we één weekje dicht.


Het winterprogramma is helemaal klaar, cursussen lopen goed vol en voor nu even rust op het blog, en daarmee heerlijk extra handwerktijd.

Volg de agenda, daar staan alle openingstijden duidelijk op vermeld!!!!!!

Woensdag is er weer een Bee en is deel 11 van de Deurtjes weer aan de beurt.

Groetjes en tot gauw

Wietske