woensdag 12 april 2017

Verrast en verbaasd.....

Zo mooi!


"Happy Days" van Sarah Fielke


Met helemaal zelf gekozen kleuren

Vorig jaar deed Mandy mee, toen Sarah hem voor het eerst uitbracht als maandelijks project


Bijna klaar is ze en oh wat wordt hij mooi.


Vanmiddag werd de nieuwe maand uitgedeeld


had iedereen de gelegenheid om te overleggen,
te bewonderen


te vergelijken en techniekjes voordoen


 en te luisteren naar de uitleg over hoe nu verder met de nieuwe blokken.


een stukje persoonlijke uitleg


even op weg helpen hoe" needle turn" ook al weer precies moet?


Wacht, kom er maar even bij allemaal dan doe ik het nog eens voor.


Tussendoor doet Mandy zelf wat steekjes


en is er even tijd om met mij mee te kijken. De eerste rand moet om het middenstuk heen
 van "Down the rabbit hole" ook van Sarah.

In het midden beginnen met meten


en blijven controleren


Gelukkig we hebben meer juffen die even willen helpen


Patricia zoekt de stoffen voor deel 3 van The Gossip uit, en Anke helpt graag een handje mee.


Heb ik even tijd om de bies voor te bereiden


en kijk, vanavond afgemaakt. Ik kan rustig afwachten tot het einde van de maand

als het nieuwe deel komt.


als wij met vakantie zijn.


rustigjes beginnen we alles al voor te bereiden


al kan Koen nu nog wel een winterjas aan. Dat ziet er over een dag of 10 wel anders uit. 


Pasen vieren we met z'n allen. 

Er moet nog het een en ander uitgewisseld worden, badkleding, zonnebestendige truitjes, korte broeken en dat kan mooi aanstaande zondag.

Isabel bereidt zich alvast voor, zij schildert voor iedereen een ei.


Over een ruime week liggen we aan het strand. 
Heerlijk met z'n veertienen op vakantie, ik vind het uniek.

F*E*E*ST*

want de vader en opa van dit grote gezin hoopt er ook nog eens 65 te worden. De CuraƧaose familie bereidt de feestelijkheden voor.

Het wordt hier even rustig. Even geen blogjes. We zijn komende zaterdag, woensdag (en donderdag de deurtjesochtend) en vrijdag nog open, daarna zijn we 

gesloten tot woensdag 3mei.

Dus ook op zaterdag 

22 april!!!


en zo heerlijk, zusje en zwager komen op het huis passen en zorgen voor Saartje.

Daar ben ik erg blij mee, ze zal niet alleen zijn.

Ik wens jullie een goeie tijd toe, velen zullen misschien ook met vakantie gaan.
Ik hoop op een goeie reis en als je met zovelen bent is het best een beetje spannend.

Over een week of 2 meld ik me weer.

tot gauw

groetjes

Wietske